Warning: A non-numeric value encountered in /home/cokbasit/public_html/wp-content/themes/buzzmag/single.php on line 25

Warning: A non-numeric value encountered in /home/cokbasit/public_html/wp-content/themes/buzzmag/single.php on line 25

Warning: file_get_contents(): http:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_fopen=0 in /home/cokbasit/public_html/wp-content/themes/buzzmag/limonwp.php on line 226

Warning: file_get_contents(http://graph.facebook.com/?id=http://www.cokbasit.org/galaxy-ace-2de-goruntulu-gorusme-var-mi.html): failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /home/cokbasit/public_html/wp-content/themes/buzzmag/limonwp.php on line 226
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-36927808-1'); Galaxy ace 2'de görüntülü görüşme var mı? - Gsm Destek SitesiGsm Destek Sitesi
SON DAKİKA

Galaxy ace 2’de görüntülü görüşme var mı?

Galaxy ace 2’de görüntülü görüşme var mı?

Merhaba arkadaşlar,sıkça sorunlan sorulardan bir daha galaxy ace 2 de görüntülü konuşma var mı yok mu evet arkadaşlar galaxy ace 2 de görüntülü konuşma var.Yani sevdiklerinizle ne kadar uzata olsanızda telefonunuzla onları arayarak özlem giderebiilirsiniz görüntülü olarak :D

galaxy-ace-2-görüntülü-konuşma-varmı-cokbasit.org

Başlıklar: , , ,

Yorumlar

Henüz hiç yorum yapılmamış.

SİZİN İÇİN ÖNERİLİYOR

24 Şubat 2013, 11:58

iPhone’da 3g nasil açılır ?

Merhaba , 3g hayatımızın vazgeçilmezi konumunda artık. Ama iphone 3g’de sadece internet hızı olarak kullanabiliyoruz . Görüntülü konuşma seçeneği yok .

 

İphone’da 3G’yi açmak için

Ayarlar – Genel – Ağ – 3g kullan seçenekleri ile aktif edebilirsiniz.

 

Unutmayın 3g ile çok hızlı internete girebilirken batarya ömrünüzde kısalacaktır.

Devamını Görüntüle