SON DAKİKA

Galaxy s3 fake imei ise güncellenebilir mi?

Galaxy s3 fake imei ise güncellenebilir mi?

Merhaba arkadaşlar galaxy s3 sahibi iseniz.Ama bu cihazınızın imei’si sahte ise güncelleme yapınca ilk imei’sine geri dönüyor yeniden işlem ya da pasaport kaydı gerektiriyor.Bu yüzden önce pasaport kaydı yaptırıp sonra güncelleme yapınız.Yasal yollarla devam etmenizi öneririm.

samsung-galaxy-s3-ekran-goruntusu-nasil-alinir-nasil-cekilir-cokbasit.org

Başlıklar: , , , , ,

Yorumlar

Henüz hiç yorum yapılmamış.

SİZİN İÇİN ÖNERİLİYOR

11 Mart 2013, 17:12

Custom rom yüklemek Risklimi mi?

Merhaba arkadaşlar bu gün size vustom rom yüklemenin riskli mi yoksa normal bir şey olup olmadığını açıklayacağım.Şimdi bir rom buldunuz geçişler falan harika ama yanlışlıkla kerneli flaşlamayı unuttunuz ve telefon uçtu bunun geri telafisi yok eğer kerneli flaşlamadan yaparsanız telefona elvada demelisiniz %90 çip yanıyor.Bide şöyle düşünün yoğun bir gün geçirdiniz rom atıyorsunuz telinize yanlışlıkla s3 yerine s2 romu attınız uğraş bakalım sabaha kadar odin ile ben uğraştım bide bizim türk milleti olarak bi huyumuz var okumuyoruz yazıyı sonuna kadar ben de dahil buna.Yani aksiyon yaşamaya gerek yok arkadaşlar işin profesyoneline danışışarak yapın mutlaka mesala bir telefoncu ile birlikte yapın belki 20-50 tl para ödeyeceksiniz ama telefonunuzun uçmasından iyidir.Size tavsiyem bilen ile birlikte yapın ;)

 

Custom rom

Devamını Görüntüle