SON DAKİKA

General Mobile GM5 Plus Dokunmatik Çalışmıyor TOUCH IC

General Mobile GM5 Plus Dokunmatik Çalışmıyor TOUCH IC

Merhaba arkadaşlar  , son zamanlarda sık sık karşılaşılan arızlardan bir tanesi de General Mobile GM5 Plus dokunmatik çalışmıyor basmıyor arızası. Yeni ekran da takılsa sorun çözülmüyor.

Resimdeki entegreyi sökün ve yol atın tamamdır.

gm5-plus-dokunmatik-entegresi

gm5-plus-dokunmatik-sema

gm5-plus-dokunmatik-calismiyor

şema adil usta’dan alıntılanmıştır

Başlıklar: , ,

Yorumlar

Yazıya 8 yorum yapılmış. Sen de fikrini paylaş!

Okan avcı 20 Nisan 2018

Emeğine sağlık ustam

Emrebasaran 2 Ekim 2018

Entrgreyi çıkarmadan direk baglasak olmuyor mu .entegre sıkıntılı biraz çok dar köşede isitsak yan tuş basma soketini eriticek nasıl cikaricam

0606 23 Ekim 2018

Merhabalar. Ben 2 ekran komple degistirdim. Daha sonra dediginiz gibi yolda çektim lakin dokunmatik yine calismadi. Başka bir çözüm oneriniz var mi? Sema yok elimde.

Emr yil 23 Ekim 2018

Merhabalar. Ben 2 ekran komple degistirdim. Daha sonra dediginiz gibi yolda çektim lakin dokunmatik yine calismadi. Başka bir çözüm oneriniz var mi? Sema yok elimde.

teknoali 23 Ekim 2018

direk bi şema yok malesef bütün parçaları kontrol etmeniz lazım

Emr yil 23 Ekim 2018

Tesekkur ederim sağolun yine de…

ömer alaci 19 Aralık 2018

abi ben hiçbirşey anlamadımda tam olarak bu engerte neresınde telefonun ben bulamadım da bir yardımcı olurmusun abı

lokman 15 Ocak 2019

arkadaşlar gm 5 plus telefonomu sıfırladım ve gogul asitn uygulamasını indirdim indirdikten sonra telefonumu dokunmatık ekranı tamamen çalışmıyor resetliyorum telefon aşılıyor ekran kilit desenini açtıktan sonra tekrar dokunmatikn ekran çalışmıyor ne yapabilirim lütfen yardımcı olurmusunuz

SİZİN İÇİN ÖNERİLİYOR

24 Ağustos 2015, 11:04

Samsung Gt-S6810P 4.1.2 Arapça ve Türkçe Flash indir

S6810PXXANG1 / OJVANG2 Arabic 4.1.2 Jelly Bean

 Gt-S6810p için türkçe ve arapça dilleri içinde olan 4.1.2 sürüme sahip sorunsuz çalışan firmware
s6810p-turkce-arapca-firmware

yazılımı indirdikten sonra odin ile yükleme yapabilirsiniz.

S6810P 4.1.2 Firmware indirmek için tıklayın.

 

 

Devamını Görüntüle