SON DAKİKA

Voyyo M2 imei repair imei tamiri

Voyyo M2 imei repair imei tamiri

Merhaba arkadaşlar voyyo m2 marka cihazlar şu ara imei probleminden dolayı sorun yaşatıyor. genelde imei 000 oluyor veya göstermiyor. yada klonlanıyor. Aslında çözümü teknik servis arkadaşların çok bildiği şekilde kolay. 

Öncelikle cihaz mtk değil spedrum işlemci .Haliyle MTK kodları şifreleri işe yaramıyor. Çare derseniz E1205Y cihazlara işlem yaptığımız basit free program. Cihaz acık yada kapalı usb den bağlayın ve 1205 cihazlara işlem yapar gibi işlem yapın.

Bilmeyenler için anlatalım. 

Gerekli olan dosyaları verdiğim bağlantılardan indiriniz.
İMEİ YAZACAĞIMIZ PROGRAMI BURAYA TIKLAYARAK İNDİREBİLİRSİNİZ

DRİVER PAKETİNİ BURAYA TIKLAYARAK İNDİREBİLİRSİNİZ

Öncelikle programı ve driver dosyasını indirin. Zip üzerinden çıkartın. Cihazı usb üzerinden bağlayın eğer driveri otomatik olarak yüklemez ise driver paketi üzerinden yükleyin. Ardından alttaki fotoğraftaki şekilde olacaktır. 

 

Daha sonra imei klasoründen Bin klasörü içine girip ‘WriteIMEI.exe‘ uygulamasını çalıştırıyoruz.

Uygulama şu şekilde çıkacak karşımıza

Önce yukarıdaki port yazan yere tıklayıp portları aklımızda tutalım. Daha sonra cihazı acık yada kapalı fark etmez şarja takar gibi bilgisayara bağlıyoruz. Bilgisayarda yeni donanım sesinden sonra driver işlemi net  olarak tamamlanınca port kısmına yeni 2 adet port gelecek. Onlardan birini seçerek oku butonuna tıklayın. Cihazın  içinde olan imei kısmı direk okudu ise doğru port. Eğer herhangi bi şey olmadıysa diğer port ile aynı şekilde oku deyin. 

Daha sonra yapacağımız ayar şu şekilde eğer cihaz tek sim kartlı ise ayar kısmına girip sadece imei1 kısmı aktif yapıp tamam diyerek kaydeyin. Eğer çift sim ise imei2 kısmına aktif edip kapatın. Genelde ilk açılışta 2 imei de aktif olacak şekilde çalışıyor program.

Sonrasında cihazın orjinal imei numarasını “Lütfen imei1 gir” kısmına tıklayarak 15 haneli imei numarasını yazın ve yaz butonuna tıklayın. Başarılı şekilde yazarsa ekran yeşil olup tamamlandı diyecektir. Telefonu kapatıp açıp kontrol edebilirsiniz. 

Not : Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre imei değiştirmek suçtur. Bu yüzden sadece orjinal imei numarası 0000 olmuş yada boşa düşmüş cihazlarınızı orjinale çevirmek için kendi imei numarasını yazın :) 

Latest posts by teknoali (see all)

Başlıklar: , , , , , ,

Yorumlar

Henüz hiç yorum yapılmamış.

SİZİN İÇİN ÖNERİLİYOR

04 Mart 2013, 15:51

Galaxy pro  inceleme

Samsung Galaxy Pro’nun teknik özellikleri, Android 2.2 Froyo işletim sistemiyle geliyor.(Tabi şuan custom romlar bulmak mümkün) 800 MHz işlemciye sahip olan telefonda dahili QWERTY klavye ve 2.8 inç TFT kapasitif dokunmatik ekran bulunuyor. Samsung Galaxy Pro‘nun diğer ana özellikleri ise şu şekilde: 3.5 mm kulaklık girişi, 32 GB’a kadar microSD hafıza kartı desteği, 3G HSDPA 7.2 Mbps, Wi-Fi 802.11 b/g, Bluetooth 2.1, 3.15 megapiksel kamera, HTML tarayıcı, resim / video düzenleyici, Google uygulamaları,akıllı metin girişi ve Li-Ion 1350 mAh batarya.   samsung-galaxy-pro-cokbasit.org                                                                                                                                         Batarya felaket derecede kötü arkadaşlar aktif bir internet kullanıcısı olduğum için konuşuyorum yarım gün gidiyor ha bi de müzik dinlerseniz tamam 6 saat falan gidiyo  o yüzden yanınızda yedek batarya taşımalısınız. Fakat genel anlamda düşünürsek cihaz süper.Dokunmatiği beni hayretlere düşürdü daha 2 yıl öncesine kadar çivi matik yapan Samsung gibi bir firma mükemmel kalitede bir cihaz yapmışlar bu yönüyle tebrik ediyorum. Benim incelediğim Galaxy pro siyahtı arka kapakta pürüzler var bu pürüzler sayesinde telefonun kaymasını engelliyoruz.Cepe sığıyor çok da büyük değil ama en çok sevdiğim şey Fruit ninja oynamak küçük ekranda oynamak ne kadar da güzel oluyor muş arada bi kasıyo ama olcak o kadar o da sistem özelliklerinin düşük olmasından kaynaklı bir sorun.Şimdi hafıza kartı almak zorundasınız malum hafıza az telefonda ve mümkünse class 10 alın türkiyede bulmak zor olabilir ama mümkünse dedim.Ve telefonunuza ilk olarak titanium backup pro yu kurun ve her şeyi hafıza kartına kurun oyunları,uygulamaları bu sayede telefonunuz daha hızlı olacak emin olun messenger bile 10 mb yer kaplıyor bu da sistemde baya etkili yavaşlama yaratıyor.Sonuç olarak 300-400 tl ye alınacak en iyi telefonlardan biri. samsung-galaxy-pro-siyah-cokbasit.org

Latest posts by teknoali (see all)

Devamını Görüntüle